Strony

sobota, 3 listopada 2012

Wpisy do wędrowników

Na wstępie witam nowe osoby obserwujące :)
Jest mi niezmiernie miło, że dołączacie do mojego blogowego zakątka !!
Za to serdecznie dziękuję xxxxxxx
 
 
Ostatnio pokazywałam wpis w turkusie, który przyjemnie się tworzyło :)
Dzisiaj kolejne wpisy, które powstały jednym tchem.
Pomysły na nie były całkiem inne, ale jak już usiadłam to tworzyłam całkiem co innego:)
 
A tak prezentują się wpisy :
 
Dla Gogi wpis do albumu "Inspiracja"
 
spodobało mi się "szczypanie" kwiatków :)
 
 
 
 
 
 
Wpis do albumu "Ta książka" dla panacoty
 
 
 
 
 
ciekawy efekt wyszedł z "książkowych" kwiatków
i roślinek wyciętych z książki telefonicznej :) 
spodobało mi się to, że na pierwszy rzut oka
na tym papierze nie widać naklejonych wycinanek
 
 
I ostatni wpis do albumu, który już wraca do właścicielki
- "Słodkiego miłego życia" należący do martenki
 
 
 
 
 Tu z przyczepioną herbatką :)
 


Pozdrawiam i miłej nocy życzę :*
 
Agnieszka


6 komentarzy:

  1. Cudne wpisy! Mnie chyba najbardziej do gustu przypadł wpis dla Panacoty, z tą książką tel. to ekstra pomysł! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podobają:) szukałam papieru z napisami, ale nie posiadam. Stare książki zostały w Polsce i szukałam czegoś zastępczego :) I przypomniało mi się, że dwa dni temu wrzucili mi przez drzwi grubaśną książkę telefoniczną:) miałam ją wyrzucić bo jest mi zbędna ale jednak się przydała :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wpadłam, na pytanka odpowiedziałam:)
      i bardzo bardzo dziękuję kochana :*

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje wpisy:P każdy jest dopracowany w najmniejszym szczególiku :) cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      takie słowa dają mi siłę do dalszego tworzenia :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń