Strony

wtorek, 13 listopada 2012

pierwsze CANDY !!!!

Za oknem jesień pełną parą...
Wieczorne chłody i deszczowe poranki...
Postanowiłam osłodzić te chwile małym candy !

Chcę Wam również podziękować za odwiedziny i każde miłe słowo :)
Naprawdę wiele to dla mnie znaczy, że zaglądacie i komentujecie :*
 
 
A oto słodkości dla Was :)
Ale to nie wszystko, bo trochę tutaj jeszcze wpadnie, więc warto zaglądać i podglądać :)







słoiczek zawiera iskrzące śnieżynki :)




Jak wziąść udział w zabawie?

* Wyraź chęć udziału w zabawie wpisując poniżej komentarz

* Dołącz do grona obserwatorów mojego bloga

* Dodaj zdjęcie, które znajduje się poniżej,

na swoim pasku bocznym z linkiem powrotnym tutaj
lub zamieść informację o candy w osobnym poście

* Candy trwa do północy 15 grudnia, wyniki ogłoszę 16 grudnia




Dodatkowo ze wszystkich komentarzy na moim blogu

wylosuję osobę do której poleci niespodzianka,

ale o niej będzie w następnym poście :)



A więc zapraszam osoby chętne na te słodkości :)

Agnieszka

99 komentarzy:

  1. O druga, niemożliwe:) Dołączam do zabawy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuję, cudny ten czerwony "cukierek" :D

    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te śnieżynki... a laterenka przecudna. Trudno przejść obojętnie obok takich słodkości. Z tym większą chęcią ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takie cudowności zapisuję się i ja :), i zapraszam także do mnie na mikołajkowe candy

    OdpowiedzUsuń
  5. witam:) pyszne słodziaki:):) dlatego z chęcią zapiszę się i ja:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności... ja też się ustawiam w kolejeczce :) A może mi się poszczęści :)

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie po candy: decustyle.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo rany po takie cukierasy z chęcią przystanę i liczę na szczęście :)))

    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazujesz same cudeńka na blogu:), masz niesamowicie zdolne rączki! Chętnie pooglądałam i zostaję na dłużej!
    Grzeczniutko ustawiam się w kolejce po "cukieraski" :))),
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się;)
    Dodałam baner i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się również.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne przedmioty. Zapisuję się z wielką chęcią. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, cudny pomysł z candy :) Z przyjemnością się zapisuje ;-)

    Banerek podlinkowany u mnie na blogu w pasku bocznym: www.goga91.blogspot.

    Buziaki,
    Goga91

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ świetne candy! Bardzo, bardzo chętna :-) Zaraz spełnie pozostale warunki udziału w Twojej zabawie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wezme udział w zabawie świątecznej ;) warunki już spełnione. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się na te cudeńka i zostaję na dłużej...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się na te cudeńka i zostaję na dłużej...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam przypadkiem i cieszę się bardzo bo zostanę tu długo!!! Przy okazji ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    красота! сказка! можно с вами?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne rzeczy, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności :) z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy :) Zapraszam również na swoją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po słodkości:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Małe Candy!!!! Ja bym powiedziała że wypasne :D bo Twoje słodkości, są naprawdę z duża dawka cukru :D ;)Wszystko przepiękne aż się miło robi od samego patrzenia :D Totez zapisuje sie i pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com
    a jeśli masz ochotę to i ja zapraszam na swoje skromne słodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne te śnieżynki - reszta również:) Ustawiam się w kolejce mam nadzieję, że jeszcze miejsce jest:)
    Zapraszam tez do mnie www.domowezacisze.tychy.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie wspaniałości!!! Aż nie wierzę własnym oczom po prostu! Oczywiście staję w kolejce i z radością dołączam do obserwatorów:))

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już wskakuję do kolejki po te cuda:)
    http://lifegoodmorning.blogspot.com/
    Pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. słodkości kuszące:) ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm także chętnie się ustawie :)
    pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością sie ustawiam po te cudności ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne candy dla nas przygotowałaś więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się z nadzieją, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam chęć udziału i czekam na losowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. ach ach..ja również staję w kolejce po taki cukieraski :)
    obserwuję bloga i banerek dodany.
    Zapraszam w rewanżu na swoje candy !

    Pozdrawiam,
    Ania z www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj,jakie fajności,bardzo chętnie się zapisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj! Niestety nie mam bloga, ale chętnie będę cię obserwować! Zapisuję się :) Cudne słodkości :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej - ale cudowne podarunki przygotowałaś. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się do zabawy.
    Świetne rzeczy:)
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę przeoczyć tak słodkiej okazji :-) Zapisuję i pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczności rozdajesz z chęcią się zapisuje;)pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczne :-) staje w kolejce i ja :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam!

    Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy i liczę że dopisze mi szczęście. Szczególnie, że takie ciekawe rzeczy do zdobycia.

    Pozdrawiam gorąco i czekam z niecierpliwością.

    http://blog.scrap-art.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie! Lecę podziwiać bloga :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  43. cukieraski słodziutkie więc i ja jestem chętna!!

    OdpowiedzUsuń
  44. jestem chętna :) banerek już jest na blogu obserwuję jako Leira
    e-mail : felezja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie te cukierasy z daleka pachną świętami!Latarenka jest przecudna i bardzo pasowałaby mi do wystroju.Słoiczek na przydasie scrapbookingowe też jak znalazł.Czekam z niecierpliwością na losowanie.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczności! Jeszcze nic nigdy nie wygrałam. Może tym razem mi się uda. Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja też!!!!! Zapraszam na candy do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. SUPER...ustawiam się w kolejce;)robal4321@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkie warunki juz spelnione, banerek na blogu juz jest, obserwuje jako WIolka.k więc teraz z czystym sumieniem moge się zglosić na Candy :)) Tak więc zgłaszam się :)) Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudne cukierasy. Dopisuję się do candy.
    Podlinkowany banerek wisi u mnie pod słodkim pączkiem z bocznego paska :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też chętnie przyłączam się do zabawy. Przepiękne rzeczy przygotowałaś dla Szczęśliwca. Prawdziwy z Ciebie Mikołaj :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego lawendowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z ogromną przyjemnością staję na końcu kolejki i gratuluję pięknego bloga ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się, choć kolejka już długa :)

    Bannerek tutaj: http://szczescie-jest-jak-motyl.blogspot.com/p/a-moze-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne cukiereczki, ustawiam się
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy na joycraft-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczności do wygrania, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Skuszona ślicznymi cukieraskami zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce :) Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się!
    Blog - http://inspiracjednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. SKrzy się, a ja lubię gdy się skrzy więc przyłączę się z przyjemnością http://en-contra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudności:) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i czekam na szczęście:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Candy jest wciągające.. chciałabym wygrać te różnorodności.. To moje pierwsze święta we własnym M, chciałabym skrzącej atmosfery..

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja stanę, tak nieśmiało, cichutko może szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    Same cudności rozdajesz...
    U mnie też candy świąteczne, zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzisiaj Mikołajki, może ten dzień da mi nieco szczęścia w Twoim Candy. Zgłaszam się oczywiście po te piękne cuda :) Banerek już na blogu http://www.onlyhope-art.blogspot.com/ a ja trzymam swoje szczęście w dłoni i czekam do 16 grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie może mnie zabraknąć w kolejce po te cudowności, więc grzecznie stają w ogonku z cichutką nadzieją:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękności takie, że grzechem byłoby się nie zapisać.
    Przy okazji zapraszam na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Przepiękne nagrody :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne, piękne, piękne - staję więc w kolejce i trzymam kciuki za swoje szczęście:-) Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też ustawiam się w kolejce :) Obserwuję jako Misiunia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również zgłaszam się i cieszę się,że dzięki Twojemu candy trafiłam na tak fajnego bloga:))Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  72. a jak tu się nie ustawić w kolejce - jak do zgarnięcia takie śliczności są

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się i pozdrawiam trocheomnie.blospot.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się
    oczywiści obserwuje i dodałam baner na bloga
    robisz śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  75. z przyjemnoscia zglosze sie i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  76. mimo morzu trzeba stać w kolejce bo jak tu nie chcieć takich fajności :))

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne te gwiazdeczki <3 spałniłam warunki i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie mogę spełnić Twoich warunków , bo nie mam bloga, ale wsztyko mi sie bardzo podoba.
    Staję więc w kolejce!
    Pozdrawiam
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Również dołączam się do "zabawy" :) A ponieważ dopiero zaczynam to zobaczymy jakie szczęście maja początkujący.
    Zapraszam do siebie. Banerek w bocznym pasku oraz w obserwowanych. U mnie póki co dość pusto,ale niedługo spieszę uzupełniać blog zdjęciami swoich prac.

    Zapraszam:
    http://revi-art-hm.blogspot.com/
    revi.art.hm@gmail.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  80. oczywiście sie zapisuje na te słodkosci, i jednoczesnie zapraszam do mnie na małe candy

    OdpowiedzUsuń
  81. Śmakowite cukierasy.Wpisuję się do kolejki. Zapraszam do mnie na Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne cukieraski zrobiłaś...Może i mnie się wreszcie poszczęści...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapisuję się :)
    Zapraszam, dopiero zaczynam: http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się;)
    Dodałam baner i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się i ja:)
    Link do candy tutaj:http://mojescrapy.blog.pl/2012/12/14/candy-u-my-creative-soul/

    OdpowiedzUsuń
  86. Cieszę sie że do Ciebie trafiłam.
    Chętnie stanę w tej długiej kolejce. Może szczęście sie do mnie uśmiechnie :)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne te cukierasy :)
    Baner na blogu http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja chętnie się ustawiam i rozgaszczam na dłużej, zwłaszcza w zimowe wieczorki,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Gdyby troszkę zimy można było by zamknąć w słoiczku na lato, robiłabym to co roku. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  90. No, w ostatnim momencie się załapałam! Bardzo świąteczne prezenty! Wpraszam się grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  91. coś pięknego ten Twój blog
    zazdroszczę talentu...
    może cukiereczek będzie na pociechę:P
    mamajanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Ooo jakie cudowne śnieżynki!
    Z chęcią się zapiszę na to "małe" candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Super nagrody, nie mogę przejść obojętnie, koło takich cudeniek. Już nie mogę się doczekać, kto je zgarnie. Pozdrawiam serdecznie. Bannerek już jest seecreetlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń