Strony

czwartek, 22 listopada 2012

Jesiennie

Witam Was serdecznie :)
i bardzo dziękuję za każdy ślad jaki tu po sobie zostawiacie :*
Naprawdę jestem bardzo wdzięczna za każde miłe słowo :)
 
Trochę zabiegana jestem i tak na szybko chciałam
Wam pokazać jakie piękne jesienne drzewa widzę z okien mojego salonu :)
Co prawda "polskiej złotej jesieni" nie pobije ten widok
ale te złociste liście hipnotyzująco działają na mnie :)
 
 
 
 
I dla moich kochanych obserwatorów i komentatorów
taki oto kwiatuszek :)
 
 
i pomyśleć, że to chryzantemy !
Dostałam je od mojego brata i strasznie mi się spodobały :)
Trzeba spróbować stworzyć takie z papieru lub materiału :)
 
Mam nadzieję, że jutro czas pozwoli na wykończenie
niespodzianki dla osób piszących miłe słowa pod moimi postami :)
 
Pozdrawiam Was gorąco :*
 
Agnieszka
 

1 komentarz: