Strony

środa, 3 października 2012

Pani Królik :)

Ostatnio grypa mnie odwiedziła :(
jak się domyślacie, nie była to miła wizyta :)
w dodatku jeszcze ją goszczę...
 
Ale na poprawę humoru w te deszczowe, zimne dni
uszyłam króliczka :)
biała Pani Królik ma cieplutki elegancki płaszczyk z kołnierzem,
małą kieszonkę i szare guziczki :)
Oczywiście Viktoria już ją przechwyciła,
bo jak stwierdziła- miś przytulanka,
którego jej uszyłam trzy dni temu, jest bardzo samotny i potrzebuje przyjaciółki  :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Panią Królik zgłaszam na wyzwania
 
 
 
 
 
oraz w
 
 
 
( znalazłam garść guziczków w kieszeni zimowego płaszcza,
kupiłam je zimą w Polsce i całkiem o nich zapomniałam :) )
 
 
 
 
 
Pozdrawiam odwiedzających :)
 
Agnieszka
 
 
 

4 komentarze:

  1. śliczna ta królica
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia
    dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. pani królik jest cudna! świetne, czyściutkie wykonanie!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że królisia się podoba :)
      Dziękuję również za inspirującą zabawę :)

      Pozdrawiam

      Usuń