Strony

piątek, 7 grudnia 2012

Grudniownik

Przedstawiam Wam mój pierwszy grudniownik :)
Robiłam go z wielką przyjemnością :)
Mam zamiar sumiennie wypełniać go każdego dnia grudnia.
Mam nadzieję, że mi się to uda i Viki mi na to pozwoli ;)
 
Okładkę zrobiłam ze sztywnych podkładów malarskich (czy jak to tam się zwie?).
Nakleiłam na nie duuużo śnieżynek dziurkaczowych i pomalowałam na biało,
potem brudziłam srebrnym i szarym tuszem ;)
Swój udział miał też stempel śnieżynka o którym już pisałam.
Okładkę ozdobiłam białą siateczką, wyciętym elementem z wykrojnika,
ramką i skrzydełkami, które zrobiłam z masy papierowej.
Dołożyłam szpileczki dla uroku i dwie półperełki:)
 
Karty pierwotnie były białe, do póki w ruch nie poszła szaro srebrna mgiełka :)
Strasznie spodobało mi się to psikanie :D
Ozdabianie każdej karty sprawia mi wiele radości i przyjemności ;)
Grudniownik związałam chwilowo sznureczkiem,
będzie spięty kółkami na koniec grudnia :)
 
Zresztą sami zobaczcie co powstało :
(przepraszam za jakość zdjęć, ale u mnie dzisiaj szaro za oknem cały dzień)
 



 









 
I kilka szczegółów :






oraz tylnia strona okładki
 
 
Zgłaszam swój grudniowniczek na wyzwanie
 
 

4 komentarze:

  1. Ależ ty cuda robisz:)
    Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny :-) powodzenia w konkursie i milego uzupelniania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znalazłam maila więc piszę tutaj.
    Zapraszam:
    http://my-candys.blogspot.com/p/dodaj-swoj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo optymistyczny :) a najważniejsze, że sprawił wiele radości przy robieniu :)

    OdpowiedzUsuń