Strony

piątek, 22 czerwca 2012

Prezent dla pani z peuterspeelzaal

Dzisiaj są 50 urodziny ulubionej pani przedszkolanki mojej córci :)
Nie dziwię się, że moja Viktoria uwielbia tą panią
- kobieta z powołania została przedszkolanką i wspaniale zajmuje się dziećmi :)
Moja córcia jest bardzo nieśmiała, jej początek w przedszkolu nie był łatwy,
ale dzięki tej pani moje dziecko z uśmiechem na twarzy chodzi do przedszkola :)
Mała rozumie już wszystko w języku holenderskim, niestety nie chce mówić w tym języku:)
ma jakąś blokadę chyba, tylko pojedyncze słowa czasem jej się wyrwą w domu:)

Ze względu na brak pomysłu na prezent, kupiłam polskie czekoladki i ptasie mleczko :)
Jedyne wytyczne jakie mi się nasunęły to ulubiony kolor pani przedszkolanki - turkus :)
Wszystko ładnie zapakowałam...dokupiłam drewnianą białą tacę i myślę, że chyba się udało :)
Mina pani przedszkolanki bezcenna :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz